objava: 12.09.2014.
REBRANDING INTERIJERA „BOROVO“ TRGOVINA
Novotvorene Borovo trgovine – flagship u trgovačkom centru Portanova i nova trgovina u samom centru Osijeka na Trgu slobode, projekt su za kojeg je autorski tim UPI-2M-a izradio „suptilno-radikalnu“ promjenu dosadašnjeg vizualnog identiteta BOROVO i na taj način barem malim dijelom participirao u početku jednog novog razdoblja promocije i ekspanzije domaće borovske proizvodnje. Kako u globalu, tako i u detalju, nastojano je uhvatiti duh prošlosti i tradicije ove tvrtke, ali isto tako i doprinijeti njezinom snažnijem repozicioniranju na tržištu u vidu suvremenosti koji je udahnut nepravedno zapuštenim i „umornim“ prodajnim prostorima ove tvrtke. Osmišljavanjem domišljatog modularnog sustava u kojemu je na univerzalni zidne nosive panele moguća jednostavna i u potpunosti fleksibilna montaža svega nekoliko vrsta specijalno dizajniranih polica, koje opet u svom međuodnosu tvore različite vizuale za različite kategorije dućana. Geometrija polica razvijala se od prvoosmišljene „Strartas“ police koja svojom formom asocira na logo popularnih Startasica, do meandarskih motiva za izlaganje dječje obuće i tzv. „televizora“ koji uokviruju najznačajnije eksponate u flagship trgovinama. Ovaj monokromatski okvir bijelih panela i polica od sirovog čeličnog lima (u inverzu boja za izlaganje Startas asortimana) upotpunjen je akcentima boje apliciranim na elementima sjedala, podnim elementima za izlaganje obuće u izlozima te visećim „luster“ elementima koji su izrađeni su od ostataka autentičnih materijala korištenih u proizvodnji cipela.
Više o projektu na linku